June 16, 2007

Διακοπές!!!

Posted in Διάφορα at 10:02 pm by laharl

Επιτέλους οι εξετάσεις τελείωσαν και μπορώ πλέον να κάνω ότι θέλω.Βέβαια για να περάσει το καλοκαίρι ακόμα καλύτερα πρέπει να πάρω και καλούς βαθμούς.Ελπίζω να έχω πάρει… 😛

Από την μία μεριά το καλοκαίρι θα με ξεκουράσει και θα γευτώ για ακόμα μία φορά την χαρά του βαριέμαι που ζω.Από την άλλη όμως θα με χαλαρώσει υπερβολικά και δεν το θέλω.Η προσγείωση που θα έρθει τον Σεπτέβρη θα είναι απότομη,αλλά ποιός νοιάζεται?ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!

Τον μόνο στόχο που θα έχω το καλοκαίρι είναι να περάσω καλά.Θα προσπαθήσω να μην σταματήσω το διάβασμα,αλλά αντιθέτως να διαβάσω τουλάχιστον τρία-εξωσχολικά πάντα-βιβλία που μου είναι μία αρκετά ευχάριστη ασχολία.Επίσης θα προσπαθήσω να περάσω πολύ ώρα με άτομα που συμπαθώ και αγαπάω.Τέλος θα προσπαθήσω να τερματίσω το Final Fantasy XII-και κανένα άλλο game- που στις εξετάσεις το παραμέλησα αρκετά…

Ευχάριστη έκπληξη του καλοκαιριού είναι οι πολλές συναυλίες που θα πάω.Έχω ήδη άδεια για τις τρεις(Jethro Tull,Robert Plant and ULTIMATE METALLICA) και παλεύω για την άδεια για την τέταρτη συναυλία(Heaven And Hell-Iced Earth) .Σίγουρα σε όλες θα περάσω εκπληκτικά.HAIL TO ROCK AND METAL MUSIC 😛

Καλό καλοκαίρι και καλά αποτελέσματα σε όλους σας.Πηγαίνε για κανένα μπάνιο και ευχαριστηθείτε τις διακοπές σας στο μέγιστο.Καλό καλοκαίρι!!! 😉

4 Comments »

  1. redhathacker said,

    Σε ζηλέυω τυχερέ!

  2. redhathacker said,

    Αλοίμονο σε μας που έχουμε Πανελλήνιες!

  3. Βορέας said,

    Άντε καλές διακοπές και από εμένα! Και τελείωσε το Kino επιτέλους 😛

  4. TheCursed said,

    Καλές διακοπές σε όλους. 🙂


Leave a comment